jag kan, jag vill, jag vågar

dagen förtjänar en sommarbild,   bara för att vi får sommarlov på fredag!

jag tyckte att det var dags för en bild här,
och det blev en sommrig bild bara för att vi får sommarlov i övermorrn!




den här dagen kändes bara lite.... meningslös?
åkte till skolan och städade och åkte hem sen typ.
kom till skolan i vanlig tid, och sen gick vi in i klassrummet och fick veta vad det var som skulle städas.
vi skulle typ :
tömma våra skåp,
skrubba alla bord i korset, i klassrummet och vid våra skåp,
skrubba skåpen
och typ tusen saker till...
sen när vi typ hade städat klart så gick jag in i klassrummet, och jag typ såg helt flimmrigt eller vad man säger
med högra ögat, asläskigt! sen fick vi rast och jag fick jätteont i huvet, så jag och sandra gick och hämtade en huvudvärkstablett hos skolsyster, och det var så jävla äckligt så då började jag må illa också.
sen gick vi in i klassrummet igen, och jag mådde jättedåligt och orkade inte prata alls. så jag sa till jossan att säga till
lärarna att jag mådde dåligt och skulle åka hem. så jag gick ut i korridoren och ringde pappa, och han sa att han skulle komma.
så jag gick ut och satte mig på en bänk utanför skolan. höll på att spy flera gånger. usch.
sen kom pontus och hämtade mig istället för pappa.
när jag kom hem gick jag typ direkt och la mig på soffan och sov nån timme kanske, jag vet inte.
och sen mådde jag rätt bra, så skulle jag sätta mig upp och då började jag må jätte illa igen, men sen drack jag vatten och då blev det bättre. sen dess har jag mått bra :)

så nu är jag taggad inför långsjökampen i gympasalen imorrn!
JAG KAN, JAG VILL, JAG VÅGAR!
som ann-sofie skrev på tavlan imorse.
vi ska fan vinna den där gulddunken!
yeeeeees!

ses när vi har vunnit!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0