negativ? jo, ganska.

ja, faktiskt. detta kommer att bli ett ganska negativt inlägg tror jag. det känns så.
iaf kommer det nog inte bli ett jättekul inlägg att läsa,
men jag tycker att ni ska fortsätta läsa ändå!

i nästan tre dagar har jag suttit hemma och inte gjort någonting.  verkligen ingenting.
jag har varit hemma, suttit vid datorn, tv:n och sovit... typ. har gått ut med min hund lite då och då i brist på annat att göra också. mer än så har jag inte gjort. så när jag ska försöka berätta om min dag kommer det kännas ganska meningslöst, men jag försöker väl ;

jag vaknade vid åtta först men orkade inte gå upp, så jag somnade om till nio. då gick jag upp och åt frukost,
öhm... sen gick jag ut med hunden, sen gjorde jag inte mycket alls fram till typ klockan tolv eller nåt sånt, sen gick jag ner till sjön och försökte få upp grannens hund ur vattnet... jag kan verkligen inte säga att jag har bra pli på min hund,
men har man så dålig pli på sin hund att man inte ens kan få upp den ur vattnet, så ska man nog inte ha hund.
aja, sen gick jag hem och kollade på film och typ somnade nästan tror jag. sen gjorde jag ingenting, sen åt jag,
sen gjorde jag ingenting, sen gick jag ut, och för ett tag sen kom jag in igen.

kul dag va? nej inte speciellt.
men jaja. vädret har faktiskt varit hyfsat idag.
har inte vart så varmt, men soligt!

haha, nyss sa min pappa någonting som jag tyckte var kul (jag vet, det är otroligt)  :
- vi är inte som andra människor har jag fått lära mig.
mamma och jag:
- har du kommit på det nu?

haha, sen sa han nåt om post som jag knappt lyssnade på.
men jag tyckte det var lite kul.

blev väl inte sådär jätte negativt ändå?
kanske inte så intressant men...

/lisa

Kommentarer
Postat av: frida

va med mig någon dag? :D

fira midsommar tsm? ;)

2009-06-16 @ 21:55:02
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: pappsen

hehe kul inlägg snacka om att inte lyssna!!!!

2009-06-16 @ 22:21:46
Postat av: lisa

frida:

ja, vi ska va nån dag :D

men kan inte fira midsommar tsm :/

vi ska typ ha släktträff ;)

2009-06-17 @ 08:45:25
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0