söndag

jag både älskar och hatar söndagar,
men den här söndagen har faktiskt varit riktigt härlig!
söndagar brukar innebära ångest inför veckan som kommer efteråt,
en hel vecka med skola. men den dagen, har jag inte tänkt något på någon hel vecka med
skola som ska komma, nej, för det kommer ingen hel vecka med skola! eller jo men asså,  
imorgon och på tisdag har vi vanligt schema, onsdag ska vi städa klassrummet, korset, tömma skåpen,
lämna tillbaka vissa böcker, och titta på film, sen slutar vi, på torsdag åker klassen till långsjön och tar hem gulddunken
i långsjökampen, och på fredag är det avslutning!
ååh vad det ska bli skönt med sommarlov, TIO VECKOR UTAN SKOLA!
ååååååååååååh, jag älskar sommar!
fast det känns ju inte riktigt som sommar just nu med tanke på vädret. just nu är det faktiskt lite
soligt, men i flera dagar har det bara regnat. usch, inget sommrigt alls...

idag har jag inte heller gjort mycket alls, men det är så det ska vara på söndagar, den här söndagen har varit
precis som en söndag ska va. jag sov inne hos hannah och melina inatt, och melina var lite gnällig men det funkade ändå, och mitt uppvaknande imorse var väl inte toppen kanske.... vakna av att lägga handen i hundens spya är inte sådär jättemysigt... men sen har dagen fortsatt ganska bra, jo, jag vaknade vid halv sju av spyan, tog med mig melina ner och lät hannah sova ett tag till, sen satt jag, mamma och melina och tittade på tv och melina är hur mysig som helst när hon
sitter och sover hos en. :)
sen åt hannah och jag frukost, och efter det har jag inte gjort mycket alls. kollat lite på OC med frida och somnade en stund.
och nu sitter jag här, med håret uppsatt i en boll, eftersom att jag inte har orkat göra någonting med det, i en tjocktröja och pyamasbyxor. precis en sån där lat söndag som jag ville ha och behövde idag, det ska bli skönt med sommarlov.
jag vet, jag tjatar om det men jag är ganska så säker på att det inte bara är jag som tycker det, right? ;)

see yoooou

/lisa

Kommentarer
Postat av: josefin

åååh vad jag längtar till sommarlov! Och då ska vi leeeeka?:D:D

2009-06-07 @ 17:25:25
Postat av: lisa

jag med!



och jaaaaaaaaa! det ska vi! :D:D:D



"ska vi mötas på laxnegårn?" :) <333



pussssssssssss

2009-06-07 @ 17:30:31
URL: http://liisalindquist.blogg.se/
Postat av: lisa

jag med!



och jaaaaaaa! det ska vi verkligen!



"ska vi mötas på laxnegårn?"



:) <33



pusssssssssss

2009-06-07 @ 17:32:16
URL: http://liisalindquist.blogg.se/
Postat av: frida

nej lisa, du är verkligen inte den enda som vill ha sommarlov.

jag vill ha det, men hallå?! vart har 7:an tagit vägen?

hahaa, men det är skönt att slippa skolan, dom sjuka lärarna och den töntiga klassen :D

2009-06-07 @ 19:17:28
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0