vi vandrar mot mörkare tider

tyvärr...
midsommar är ju årets ljusaste dag, och eftersom det idag är midsommardagen så
måste det väl bli så att det bara blir mörkare och mörkare nu? kanske... har ingen riktig koll på det där.

yes, midsommar igår. rätt kul faktiskt. typ hela mammas släkt var här.
kvällen var ju... hmm.... högljudd?
ja, det kanske man kan säga. jag orkar inte berätta om allt vi gjorde, men  emma och jag gick upp på mitt rum och kollade på film vid halv tolv typ.
sen gick vi och la oss runt ett.

imorse vaknade jag vid halv tio typ. då gick jag och emma ner och myste med melina ett tag,
sen blev det frukost. länge. haha, aja. alla åkte typ hem halv fyra tor jag klockan var?

aja. nu på kvällen har jag, mamma och pappa kollat på en beck-film och jag gjorde fattiga riddare och drack sprite,
perfekt middag faktiskt.

den här veckan lär det bli daniella nån dag om vi får ihop det, hoppas så! <3

sen kanske det blir att träffa frida marklind nån dag också? vet inte, men vi får hoppas att jag får nåt att göra den här veckan.
vi har i och för sig pratat om att åka till norrland i slutet av veckan och träffa farfar, så jag vet inte.
vi får se hur det blir helt enkelt.
vi hörs kanske imorrn, annars skriver jag väl nån annan gång i veckan.

hejsålängeeeeee

/lisa

Kommentarer
Postat av: frida

klart vi kan vara någon dag :)

vi kan ju höras om de? ;)

2009-06-21 @ 20:06:11
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0