35 jävla länder

jaa, nu kan jag 35 jävla länder på
den där satans tråkiga asienkartan.
plus att jag bara har en uppgift kvar på övningsprovet.
och den fattar jag inte.
men men...
jo, som sagt började ju min morgon med att
städa hela övervåningen.
nästan,
jag städade mitt rum,
och mamma städade resten av övervåningen,
alltså mammas och pappas rum,
gästrummet och hallen.
men jag städade faktiskt väääldigt noga.
plus att jag dammtorkade och allt,
dammsög till och med.
så nu äre jäääätte fint.
och mamma hade tur,
jag orkade ta tag i min riktiga garderob också,
jag tänkte att det var lika bra när man ändå höll på. :)
aa, sen typ gick jag och frida ut en stund,
zeera fick sitt första dopp i sjön också :D haha.
ja, sen gick vi hem, och det var då jag bestämde mig för att ta tag
i pluggandet. så det gjorde jag.
det var då jag pluggade in 35 jävla länder.

simma lungt.
/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0