bra dag? ja!

först skola, ganska okej dag.
slutade två men väntade till klockan
tre på frida maaarklind :)
sen åkte vi hem till mig, gjorde inte så
mycket först.
sen gick vi och skrämde en svan.
haha,
men aa,
sen typ var vi ute ett tag, sen gick
vi in och kollade lite på mamma mia :)
ååååh vad den är bra!
sen skulle frida upp till skolan
och möta hennes mamma så då
gick jag med henne en bit :)
sen satte jag mig här.
ååh, dagen var bäst.

snart ska jag typ lägga in
några låtar på mobilen,
är så sjukt trött på mina gamla asdåliga
låtar,
sen ska jag ta nåt att äta
och åh vad jag blev sugen på
varm oboy eller te,
fast vi har inget gott te så det får
väl bli oboy :)
sen ska jag sovaaaa :)

godnatt

/ lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0