onsdag

och herregud!
imorrn äre en vecka till historieprovet
och jag har itne ens börjat plugga eller tagit hem papprena med målen för gokänt.
herreguuuuud.
jag måste börja plugga när jag har skrivit klart.
uuuusch.

yes, onsdag då.
först mentor och vi kollade på en film om en hund och en gubbe gjorda i lera.
alla typ tycker det är askul, jag hatar den där lergubben. ännu mer hans hund.
den där gubben är bara lat och skriker: gromiiiiit!
hela tiden.
uschuschusch.
dagen fortsatte vara ganska uschig när vi gick till tyskan. som typ tråkar ut en.
sen hade vi bild. vi skulle rita rondellskulpturer och min blev ju... aa, det kan ni ju lista ut själva.
att ha bild ger mig verkligen inte bra självkänsla. man tittar på sin egna bild och tänker:
men det här blev ju ganska okej för en gångs skull.
sen ber man någon annan att visa sina bilder som är skitfina
och sen tittar man ner på sin bild igen... och då ser bilden ut som om en ko skulle ha målat den.
herregud, jag blir deprimerad av att ha bild.

aa, sen hade vi lunch, sen svenska. kollade bara på film så det var ganska lungt.
sen hade vi engelska och sen idrott.
vi spelade brännboll och jag suger på det.
men i alla fall... Carins kommentar när vi hade slutat var ju... hmm... bra:
sandra ba: vi förlorade stort!
Carin ba: nej inte så stort kan jag säga.
sen fortsätter hon, glad som alltid, med att säga:
det blåa laget fick 110 poäng,
och det gula (mitt lag) fick 84 poäng.

inte så stort, nejnej. haha
aja, sen slutade vi och jag gick och köpte glass. :)
sen åkte jag bussen hem med lollo.

när jag kom hem var inte mamma och pappa hemma.
men när dom kom hem hade dom vart och köpt pizza,
fast inte till mig.
för jag åt rääääääksallad :D
det var mycket godare än pizza... idag iaf... hahah.

nej, nu måste jag plugga historia.
jag ska bulla upp i min säng med massa kuddar och ett täcke
och sätta mig där och läsa massa historia.
mumms. not.
aja.
hejdå

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0