tooorsdaaaag

två lektioner idag, yeah. men var i skolan hela dagen ändå, kändes rätt onödigt. -.-
aa, först stod hela klassen utanför SO:n och väntade på att patrik skulle låsa upp.
det tog fem minuter, och det tog tio minuter, sen kommer annsofie och säger:
- patrik ska ha en av sexorna som ska träfa sina klasser, så ni kommer att ha ken på SO:n.
klassen:
- neej!
men glada som vi ändå alltid är står vi kvar och väntar. och väntar.
sen kommer kerstin och säger:
- alltså, det blev tokigt dethär, för patrik ska ha en av sexorna, och...
klassen:
- vi vet!
kerstin:
... och vi har inte hittat någon lärare ni kan ha...
och herregud, samtidigt som hon säger det, smiter STEN-ÅKE in bakom ryggen på mig och in i klassrummet!
min reaktion blev ungefär "shiiit, ska vi ha honom?!" och enligt sandra hade jag världens roligaste min i ansiktet.
antagligen...
kerstin:
- ...så ni får hål!
klassen:
- YEEEEEES!

haha, så började min skoldag. ;)

sen efter 85 minuters håltimma gick vi ner till elektron och kollade på en teater med frejaskolans
elever; på liv och död eller nåt sånt.

sen gick vi tillbaka, och när vi var typ vid bussarna började det SPÖREGNA!
man blev asblöt!
aa, sen gick vi (dyngsura) och åt lunch.
sen hade vi svenska, sen NO, sen slutade vi :)

sov på bussen och frida skratta åt mig :(
aa, sen åkte jag hem och världskriget mellan frida och rasmus bröt ut...
hmm.
aja, sen typ har jag inte gjort så mycket.
vi städade lite förut, och nu har jag en sockerkaka i ugnen till imorrn. :)

hejdå

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0