vänta, snart är det jag som är kung!

yeeees! vänta bara.
nej men ååh vad jag vill se lejonkungen ett. men våra film är borta :( 
ååh jag älskar disneyfilmer. 
men bara alla galma. (A)




 


ååh jag vill vara liten igen. :)

aja, skola idag. mentor, matte, SO, lunch, engelska tyska.
sen hem och plugga afrikakartan,
kan 37 länder och alla andra kan mycket mer men det skiter jag i, för om jag
kan 37 länder så klarar jag godkänt!
men serriöst, vi ska ha historiaprov nästa vecka
och det är asmycket att pugga in.
shiiiiit.
aja, jag ska klara det provet också. jag ska INTE få ett omprov det sista jag gör
på terminen. NEJ, verkligen inte.

efter att jg hade pluggat gick jag och kollade på my super sweet sixteen.
sen åt jag, sen kollade jag ett till avsnitt, sen kollade jag americas funniest homevideos,
och nu kollar jag greys anatomy (Y)
haha.

/lisa

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jo då du grejar proven det tror jag kom igen nu !

2009-05-26 @ 04:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0