07:04

varje gång jag vrider på huvudet känns det som att det ska sprängas, jag är riktigt seg och jag har ont i näsan.
GRISINFLUENSA SPRUTA VAR ÄR DU?!
AAAAAAH, tänk om jag har svinis? hjälp.
nej, skulle inte tro det men man vet ju aldrig? :o
menmen, vi kör på skolan ändå, bara för att jag har världens lust att ha matte med mårten.... INTE.
fast jag tror att catti kanske är där idag? hoppashoppashoppas, då slipper jag fråga mårten. hans andedräkt tar kol på mig och man förstår inte ett skit när han förklarar. om man gör det så äre tack vare att sandra förklarar allt när vi har gått en bit ifrån mårten. usch för mårten säger jag bara.

nu ska jag snart sätta mig vid den andra datorn och lägga in en låt på mobilen, jag är beroende.
nomy - hold your head up high.
sen drar jag till bussen och hoppas att jag överlever dagen.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0