19:32

jag och hannah har precis badat melina och det gick ju sådär... vi skulle tvåla in henne med något barn-schampoo som vi har haft jättelänge och det första jag säger när hannah börjar tvåla in henne är:
- FYFAN VAD DET STINKER!
hannah: ja... är det gammalt?
så ja... vi kom fram till att det var jättegammalt. ni skulle känt lukten, åh fyfan, jag spydde nästan!

om ungefär en halvtimma drar jag och hannah upp till min gamla skola och hämtar alva/punkdrottning, som hon bestämmt sig för att klä ut sig till, eftersom det är maskerad-disko.
åh, jag kommer ihåg när vi hade maskerad-disko när vi gick i sexan!



HAHAHHAHAHHAHA! fyfan vilken hemsk bild, men ibland måste man bjuda på sig själv!
och ja, jag var utklädd, jag klädde mig INTE sådär seriöst!
ville bara tala om det, hahahhahaha.

jaja, senare blir det soffan. idol med alva som kommenterar tjejernas klänningar antar jag.

/lisa


Kommentarer
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

mycket snygg ;)

2009-11-13 @ 21:35:28
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: lisa

höhööhöhöh..... väldigt.

men till skillnad från vissa andra så kan jag bjuda på mig själv ;)

pussssss

2009-11-13 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0