det är dags för fredagsmys

ögonen går i kors på mig och jag håller på att somna, medans resten av min familj verkar ha så mycket energi man kan ha. dom sitter och spelar risk, jag har aldrig spelat det, men i min familj är det känt som: "spelet man aldrig spelar" fråga mig inte varför, jag har ingen aning. det kan bero på att pappa blir tokig varje gång? han sitter och skriker ute i köket, haha. eller det gör allihopa, gissa varför jag inte är med?

jag dissade idol efter första pausen och kröp ner under täcket och kollade på livet är en schlager, man blir värsta glad av den, en sån där "feel good movie" tror jag att man kallar det. så säger jag i alla fall, även om det inte skulle vara så man säger, haha.
nu går inte mina ögon i kors längre, dom ploppar ut. jag ska sova, godnatt.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0