första advent

sitter och väntar på att dom andra ska vakna. jag orkade inte ligga kvar där uppe, varmt och äckligt och jag kunde inte sova, så jag gick ner. vi somnade väl vid två igår tror jag, eller i alla fall jag, till sunes jul. åååååååh, LEJF <3 rudolf! 
jag hoppas dom kommer ner snart för jag är hungrig, men ajg vill inte äta själv, haha!
första advent äre också ju. ljusstakar och sånt lite här och var, till och med julgardiner i köket. när elin och josse har åkt hem ska jag sätta upp julstjärnan i mitt rum, åååh jag älskar när man får göra det!




bild från igår, haha!

/lisa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oki haft en bra helg?

2009-11-29 @ 10:33:26
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0