fredagsmys

sitter i fridas soffa och kollar på kung fu panda, eller ja, vi pratar mest.
och jag har egentligen inte mycket att skriva om, frida tvingade mig att blogga, så ja.. det kan bli ett ganska meningslöst inlägg.
vi har nyss ätit mackor och druckit varm choklad, som enligt frida behövde mer kakao.
frida: mamma, vad heter den där skinkan som är god?
haha, jag tycker det var kul. hur ska hennes mamma kunna veta vilken skinka frida tycker är god?
när frida skulle hälla upp choklad i min kopp så¨spiller hon över hela diskbänken, och sen säger hon: pandan i den här filmen är klumpig. 
jag: jag vet en till som är det. 
vem kan jag ha syftat på?

/lisa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0