godmorgon

vaknade nyss av ett jävla ljud och jag trodde att hela huset (åtminstone mitt rum) skulle sprängas!
men det visade sig att det bara var pappa som dammsög elementet i matrummet. det lät förjävligt och matrummet är typ precis under mitt rum. men jaja, det var väl bra att jag vaknade nu, jag måste nämligen städa mitt rum innan elin och josse kommer, sen måste jag duscha,  FEL! jag tänkte skriva det men nej, jag gjorde det igårkväll så jag skiter i det idag. alltså ska jag bara städa och sen typ göra mig iordning men aa, ändå.

igårkväll när jag badade så kände jag mig jättekonstig, det dunkade i hela huvudet och jag vart helt seg. så jag gick upp ur badet och satte på mig kläder och allt, men sen skulle jag gå ut ur badrummet, men jag kände att jag typ var jätteyr och det kändes som att jag skulle svimma. så jag la mig ner på golvet och det såg ut som att alla plankor i taket rörde sig, usch, det var asläskigt. sen gick jag upp i alla fall, och då gick jag och satte mig på mattan i vardagsrummet, och då kändes det verkligen som att jag skulle svimma. men jag gjorde faktiskt inte det, som tur var!
hmm... biverkning av sprutan eller bara mina konstiga svimmnings-anfall?

väldigt tråkigt och ointressant inlägg egentligen, men jaa... slänger in en bild på LEJF så kanske det blir lite roligare i alla fall.



/lisa

Kommentarer
Postat av: julia

Hanna svimma av sprutan.

så de är inte så omöjligt att du också gör de.

men fan vad läskigt!

2009-11-28 @ 10:41:58
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0