hold your head up high, and this pain will die

det sista inlägget jag skrev igår har raderats av någon anledning? bara mitt som försvunnit? skummt.
jaja, jag skrev rätt mycket igår ändå.

det är konstigt, igår så sov jag till typ halv tio, men hade inte vart uppe längre än till elva. igår var jag uppe till ett och imorse vaknade jag pigg och glad vid klockan åtta. men jaja.. jag var ju pigg i alla fall.
idag åker hannah och melina hem och när dom har åkt ska jag sätta igång med min SO-uppsats.
herregud vad tjatigt det blir men jag är sjukt stressad inför den. visst, jag är nästan klar och den ska va inne på tisdag, jag har två dagar på mig att finslipa... men är jag nöjd? NEJ.
fyfan, jag kommer få IG. och det jobbiga är att det avgör typ hela åttans SO betyg... usch.
men jaja, sånt är livet. jag får jobba lite idag och lite imorrn.
annars ska jag väl inte göra mycket alls idag faktiskt, ovanligt? hehehe... nej.
men vem bryr sig egentligen? haha.
nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag hoppa in i duschen.

/lisa


Kommentarer
Postat av: julia

du kommer nog inte få IG.

när jag läste de som du hade med dig till skolan i typ torsdag så var de riktigt bra lisa! (y)

2009-11-15 @ 14:01:04
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/
Postat av: julia

sv; jag tror du ligger bra till.

vare inte du som typ har VG i SO?

de är ju skit bra med ett G med. de är ett betyg iaf :)

2009-11-15 @ 14:14:07
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0