i'll learn how to fly

börjar få riktigt ont i armen...  men svinsprutan är i alla fall tagen nu och det känns rätt skönt. hoppas bara att jag mår bra imorrn också, eftersom då blir det LEJF för första gången på flera månader tror jag? jag saknar dom gaaaaaalet mycket! haha, vet ni? jag skrev en uppsats om LEJF på engelskan. vi skulle skriva något inom temat "love and friendship".
jag: jag tror jag ska skriva om LEJF.
sandra: VEM FAN ÄR LEJF?

jaja, åt pizza med mamma, pappa och rasmus förut. sen gick jag upp och kollade på film och nu sitter jag här. det luktar målarfärg i hela huset för mamma har börjat måla i köket, tror det kommer bli riktigt bra!
jag funderar på om jag ska gå ner och fylla på badkaret och sen ta ett bad fram till idol? hmmm... jag tror jag gör det, om vi har något badskumm eller vad det heter, annars är det inte lika mysigt, haha!


/lisa


Kommentarer
Postat av: josefin

HAHA jag måste läsa den sen! ;)

Saknar eeeeeer, men vi får hålla ut till imorgon! <3

2009-11-27 @ 21:21:45
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0