lördag

har precis suttit på golvet i mitt rum under en filt och kollat på "bring it on", den är faktiskt bra.
kom hem från frida typ vid tre. vi vaknade halv tolv, åt frukost halv två.... hehe.
men vi låg kvar i fridas rum och orkade inte gå upp. daniella sov där också, myyyyys.
vi kollade på hannah montana the movie med fridas lillebror, åt godis, kollade på nån krokodilfilm, pratade massor, bestämde att vi inte fick somna innan tre men vi misslyckades med ungefär en kvart, kollade i skolkataloger.. ja, det var ungefär så våran kväll såg ut.
sen jag kom hem har jag faktiskt bara suttit och kollat på film, nu skulle jag vilja gå ner och duscha men jag gör det senare istället.
imorgon åker jag och syster till eskilstuna och handlar, jag måste köpa en present till sandra, sista minuten typ, hon fyller år på måndag, hehehe.... men jaja, hon får sin present på måndagen i alla fall.
jag har bestämmt vad jag ska köpa, men jag vet inte om jag hittar det, så det kanske blir något annat, vi får se!

mamma är och hämtar pontus nu och efter det ska vi npg äta tror jag, sen blir det duschen och sen tror jag att det blir soffan resten av kvällen. vad är det på tv på lördagar nu?

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0