när jag verkligen inte orkar gå till skolan...

då äre allt bra att jag har sandra, lollo och julia. utan dom skulle jag nog inte palla tisdagar. usch. 
jag älskar er tjejer
tur att vi inte har tyska idag, då skulle jag hata tisdagar ännu mer.
det enda bra med tyskan är julia. i slutet av varje tyskalektion blir man glad, för då orkar varken jag eller julia jobba mer och då sitter vi bara och skrattar så man får ont i både magen och ryggen. vi skrattade verkligen åt allting igår.
till exempel:
jag hade ritat två raka streck på bordet och använt min bok som linjal, och jag har ingen aning om varför, men jag ba:
- kolla julia!
julia:
- HAHHAHAHHAHA!
sen skrattade vi åt det i typ tio minuter och ida och daniella fattade ingenting, haha!
det roligaste är när sibylle står och glor på en och man verkligen inte kan sluta skratta.
haha, en annan rolig sak på tyskan igår var när jag räckte upp handen för att fråga vad man skulle göra sen.
sibylle:
- ja fortsätt med nästa uppgift.
julia:
- VA?!
jag:
- hahahhaha! jag orkar verkligen inte.

nädu, nu ska jag snart gå och snöra på mig mina skor, det tar trettio år.
rasmus kommentar: dags att börja då.

/lisa

Kommentarer
Postat av: juliaas

haha, jo de är de bästa med tyska lektionerna! <3



och de där med de dära två strecken va fan kul xd

2009-11-17 @ 20:34:03
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0