saturday morning

vaknade vid typ halv tio, gick upp och fick göra miner framför kameran med alva och frida det första jag gör. tummen upp för kinesögon!
sen åt jag frukost framför pippi i söderhavet och nu sitter jag här och kollar på håkan bråkan... igen. den går hela tiden och jag börjar bli rätt trött på SF-kanalen.
mina planer inför dagen fick ni ju höra igår... idag känns dom planerna otroligt jobbiga, men dom ska uppnås!
minst tjugo minuter på springbandet, så mycket som möjligt av SO-uppsatsen och göra färdigt matten som ska vara klar till på måndag.
allt ska göras!
helst innan yoel kommer också... fast jag har ingen aning om när han kommer.
jag ska ta tag i matten nu,
seeeeeeees.


/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0