söndagsångest

har bestämt mig, dusch: imorrn.

jag är jättetrött, har huvudvärk och blää... det är skola imorrn.
det blir en tidig kväll idag. tror att jag somnar till sunes jul ikväll, mmm.. jag älskar barnfilmer.
har precis fikat med glögg, lussebullar, pepparkakor och en mysig familj. jag älskar glögg. fast det hade inte varit gott om man drack det för ofta. för det första skulle det inte vara samma känsla när man drack det, och för det andra hade det bara inte varit gott om man drack det för ofta. nej, bara på julen, tur det.
jag sitter och försöker komma på vad jag har för lektioner imorrn, men jag kan verkligen inte komma på det!
JO! mentorspass... hmm... matte... tyskaaaa.... och SO! så var det ja!
jag tror inte jag missade nån lektion nu, och jag tror till och med att jag prickade in dom i rätt ordning, bra där lisa! jag har koll you know.

/lisa

Kommentarer
Postat av: jenny

bara bra

2009-11-29 @ 20:07:10
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: julia

bra lisa,

helt rätt faktiskt :)

2009-11-29 @ 20:23:44
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0