tisdag

haha, dagen blev roligare än jag trodde faktiskt.
sprang runt efter sandra och försökte ta tillbaka min mobil, blev vittne till misshandel... (nästan. haha!), skrek på emil, gurra och jani, filmade en hel del... ja, så såg min dag ut i stort sett.
okej, jag känner att jag måste förklara det där med "misshandeln" först.
det var ingen misshandel.
på NO:n så satt jag och sandra i svenska salen vid en dator och skulle leta fakta om båtbenet eller vad det var, så går vi ut för att fråga anders en sak och när vi kommer tillbaka har gurra, jani och emil tagit båda datorerna där inne.. fast dom är i samma grupp. så det började med att vi stod och tjaffsade med dom om vem som skulle ha datorn, och vi tyckte att dom kunde klara sig på en dator så kunde vi få den andra, och yeeees, vi vann!
men när vi väl hade fått ena datorn satt emil och tröck av skärmen hela tiden, och när han hade gjort det ungefär hundrafemtio gånger sa sandra tyst till mig:
- gör han det en gång till... jag lovar, jag smäller till honom.
jag:
- HAHA! snälla, gör det!
och självklart gör han det igen, så jaa, sandra smällde till honom på kinden!
janis kommentar:
- OOOOOH, bitchslap!
haha, ja... det var misshandeln.
det känns inte som att jag behöver förklara allt det andra?

haha, vikarien vi hade på solen, adam, hatar mig! haha, känns bra eftersom vi antagligen har honom på hemkunskapen imorrn också. kan det bli bättre?
jaja, trots att vi hade mårten gås och vampyren på sol-passet vilket helt klart försämrade dagen, var det en väldigt okej tisdag!



/lisa

Kommentarer
Postat av: juliaas

haha, men men världigt het bild!

haha :)

2009-11-17 @ 20:31:43
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0