tisdag

efter skolan idag åkte jag till stjärnhov och var med frida och daniella.
kom väl hem för någon timme sen och då åt jag mat, sen pluggade jag lite biologi, tummen upp för mig!
egentligen skulle jag behöva plugga SO och matte också, men SO orkar jag inte just nu och matte-pappret ligger i skolan... hehehe... jag kanske inte förtjänar den där tummen upp ändå?

jaja, nu ska jag ner och duscha och sen ska jag fixa lite saker till imorrn, typ packa idrottskläder och lite sånt.
men ni får några bilder från idag.

seee yoou!

   

 

jag fick inte ta några bilder på frida. :(

/lisa 


Kommentarer
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

mohahahhaha

2009-11-04 @ 15:59:34
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0