världspresident

JAG TROR JAG ÄR FÄRDIG MED SO-UPPSATSEN!
HAAAAAALELULJA!
ska bara be mamma kolla igenom den en gång och sen ikväll får pappa också läsa igenom den, så vi får se om jag behöver ändra något. den blev på fem sidor, undrar om det är för lite? jaja... jag har kommit på att jag kanske inte har berättat någon gång vad det egentligen är för uppsats jag håller på med? har jag det? jaja, isåfall får ni höra det igen: vi ska låtsas att vi är världspresidenter och så ska man försöka hitta lösningar på miljöförstöring, fattigdom, svält, överbefolkning och krig. det är sjukt svårt men det ska bli så jäkla skönt imorrn när den är inlämnad och klar!
har fortfarande ont i huvudet, men inte lika mycket som imorse. nu börjar jag få ont i halsen istället... usch. 
haha, på mentorspasset imorse satt jag och filmade jossan med min mobil. hon var helt koncentrerad på att rita av anna anka. när hon upptäckte att jag filmade skrek hon: 
- JÄVLA MIFFO!  
tyvärr raderade hon filmer två sekunder efteråt, hon tänkte till och med ta min mobil och ge den till mårten för att jag inte hade lämnat in den, men jag gömde den i pärmen... hehehe.
jag måste säga att jag, jossan och ebba ägde på nutidsorientering eller vad det nu heter, åtta av tio rätt! haha, annars brukar jag få typ 4...
nu tjatar min bror på mig och jag ska väl ge datorn till honom, så vi hörs.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0