You have to show them that you're really not scared

nu har jag varit duktig och pluggat mycket SO, även fast jag kanske borde skriva mycket mer om jag inte vill sitta hela helgen... usch, jag hatar den där jävla uppsatsen.
skulle behvöa plugga engelska också, men böckerna är i skolan, hehe... eller jag har några papper hemma som jag måste göra också, dom kanske jag ska göra ikväll.
men först ska jag äta tacos, mmmmmmm, jag älskar när hannah är här, hon vill alltid ha så god mat och hon får det oftast, haha :D



vi får se hur mycket skit jag får för den här bilden, haha.
men jag tycker den är söt, :)

/lisa

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! jag håller med, vilken söt bild! :)

2009-11-12 @ 23:41:08
URL: http://elinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0