20:07

nu har daneilla precis åkt hem, hon sa att hon hatar mig, och så slår hon mig :( haha. hon är dum, hahaha. nej, men hon är faktiskt dum... men hon är snäll också... haha, rörigt?
jag är törstig. jag vill ha vatten, intressant va?
haha. men dagen var väl bra för det mesta.
var ju hos tandlakären vid nio, måste dra ut en mjölktand. fan. sen kanske jag måste ha tandställning. FAN!
men jag tänker inte, haha. inte i hela munnen i alla fall, på insidan kan jag ha, :D haha.
sen när jag kom tillbaka till skolan hade jag missat hemkunskapen och KANELBULLARNA?! dåligt. :( 
men jag fick en av sandra i alla fall. haha. 
förresten ägde mitt lag alla andra på volleybollen, vi vann alla matcher vi spelade, hahah.

snart ska jag fixa allt inför imorron och sen ska jag se på greys anatomy klockan nio! :) 
sen kommer jag snarka... haha, nej men sen ska jag sova.
 

nu ska jag hämta vatten, haha. 

/lisa 

Kommentarer
Postat av: you know who..

förlåt för hur jag är mot dig idag...

2009-10-07 @ 20:39:15
URL: http://bbecauseofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0