22 oktober

har precis tryckt i mig alldeles för mycket tacos och är jättemätt.
nu sitter jag i soffan och får ångest över att jag inte pluggar... jag borde börja på min SO-uppsats..
hahha, jag har sagt det verkligen huuur länge som helst, och jag har faktiskt försökt också, men när jag väl sitter framför datorn och ska försöka hitta på något bra att skriva så står det bara still... haha. jag måste ha alla papper sen också. jag saknar typ två av dom... nej jag har inte tappat bort dom.. verkligen inte....

sen ska jag trycka i mig glass också, hehehe.
men min storebror fyller faktiskt år!
grattis rasmus!
hade ingen bild på honom på den här datorn, men ändå. :)

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0