jag ska mörda alla tandläkare...

det är två timmar sen dom röck ut den där jävla tanden men jag är fortfarande bedövad i halva käften.
plus att jag ser ut som ett tandlöst miffo (y)
och tandläkar-kärringen trodde inte att jag visste hur man borstade tänderna...? ååh, cp.

jaja, det finns två tjejer som just nu livar upp mitt humör en liten smula, frida och daniella.
just nu planerar vi världens bäsa fredag!
dom följer med mig hem efter skolan och sover här till lördagen, i alla fall sover daniella här, vet inte om frida skulle göra det men jag hoppas på det! :)



haha, en gammal bild på mina älsklingstjejer. <3
och frida kommer döda mig, hahhahaa.


JAG TROR MINSANN ATT BEDÖVNINGEN BÖRJAR SLÄPPA, HALLELULJA!

/lisa


Kommentarer
Postat av: daniella

bilden, lisa :o

ser du inte hur muppad jag ser ut? xd

2009-10-22 @ 16:50:09
Postat av: lisa

haha, jag trodde inte du läste min blogg? :O

haha, den är söt! <3

2009-10-22 @ 17:04:25
Postat av: Anonym

ja lisa.. du är ganska död...

2009-10-23 @ 22:49:02
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0