jävla vintertid

ååååååh, jag hatar när man ställer om klockorna till vintertid.
jag går alltid upp en timme för tidigt, usch.                                                                                               
min klocka i mitt rum och min mobil, var ju inte omställda, så mina klockor stod på halv nio, men när jag kommer ner och sätter igång datorn, så är klockan halv åtta... bajs.
jaja, det var ingen mening med att gå och lägga sig igen för då hade jag ändå inte somnat om, så jag la mig på soffan och kollade på ice age. tanken var att jag skulle somna om nån timme eller nåt men nej, john blund hade ingen tanke på att besöka mig en gång till tydligen...

jaja, idag kommer frida hit, igen, så min dag blir bra. :)
eftersom att mamma och pappa inte var hemma igår så kunde jag inte fråga dom, men jag antar att eftersom dom var på min mosters 50års fest igår så kommer dom bara ligga och dega i soffan, så dom har nog inget emot att frida kommer hit. :)

nej, nu skriker min mage högt och tydligt efter mat, så jag ska plocka fram lite frukost och fortsätta kolla på ice age :)
vi hörs!

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0