Never say never

idag har jag verkligen inte gjort någonting.
men det är rätt skönt faktiskt, att bara vara hemma och ta det lugnt.
nu har jag precis käkat kassler och potatismos. det var faktiskt gott, även om både rasmus och jag blev oroliga att pappa hade tömt någon på blod när kasslern kom fram på bordet. (den låg i någon tomatsås och det såg faktiskt inte speciellt gott ut... sorry pappa)

innan det våfflade jag fridas hår, kollade på american pie och städade i lilla hallen. jag trodde att jag skulle bli uppäten av möss när pappa tvingade ut mig och frida på vinden för att hänga ut massa gamla jackor...
nej, men vi hade faktiskt möss på hösten förut, och nu är jag jätterädd att dom ska komma tillbaka.. usch, det är nog det värsta med att bo på landet i ett gammalt hus.
sandra säger att jag är rädd för alla djur... eller såhär sa hon när jag sa att jag är rädd för älgar:
"du är ju rädd för allting som rör sig i skogen och inte har koppel på sig."
och det är nog sant.
åh, jag måste träffa sandra snart, jag har inte träffat henne sen... i fredags, haha. inte så länge sen om man tänker efter men det känns så! jag är ju van att träffa henne varje dag.



/lisa

Kommentarer
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

sötnos

2009-10-27 @ 20:18:32
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0