"nu är det slut på veckan...."

melina sitter och låter hos hannah och vi kollar på linas kvällsbok, den är så dålig. haha.
jag, sandra, lollo och ayah sålde fikabröd på konsum idag. och vi stod i tre timmar, vi hade fortfarande typ 14 påsar kvar! några andra i vår klass stod på stop och blev klara typ en och en halv timma innan oss... jag ska aldrig skriva mitt namn under konsum på den där lappen igen.. haha.
när jag kom hem gick jag och la mig och kolla på film, sen åt vi och nu sitter jag här.
vi hade NO prov idag... vet inte alls hur det gick men jag tror jag klarar G i alla fall.
jag fick veta att jag når godkänt i matte i alla fall. det var ju bra, haha.
jaja..
när klockan slår åtta tänker jag sitta bänkad vid idol. sen tänker jag sitta där hela kvällen tror jag.
innan det kanske jag ska gå ner och duscha om jag orkar, annars gör jag det imorrn. haha.

/lisa


Kommentarer
Postat av: jolin, Skriver om foto och musik... mm

Jag älskar fredagar!

Jätte bra blogg!

2009-10-16 @ 19:51:20
URL: http://joliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0