torsdag

just nu sitter jag och äter yoghurt med jorgubb, lakrits och vanilj smak. haha, mamma visste inte ens om att hon hade köpt en med lakrits smak. men jag vet inte vad ajg tycker om den, inte äcklig men inte jättegod.. haha, det måste vara väldigt intressant för er att veta?

jag har inte gjort så mycket idag heller, det är skööööönt.
jag vaknade, åt frukost, gick ut med hunden, sen har jag inte gjort så mycket, suttit vid datorn mest.
frida ska ner till gnesta sen och då köper hon nog påfyllning till min mobil till mig, så nån gång ikväll har jag nog pengar på mobilen igen. :)


/lisa

Kommentarer
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

SMSA MIG NÄR DU HAR PENGAR!

haha, nej jag vet inte heller om man ska tro på den.. jag tänker endå inte ta vaccinet efter jag sett den :o

2009-10-29 @ 15:57:11
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0