torsdag typ..

det känns som om jag har missat något som ska hända i skolan idag? typ ett prov eller en uppsats som ska in...
hmm... men så är det nog inte. hoppps jag, haha.


nu är klockan 06:55 och jag sitter och väntar på att få ta på mig jacka och vantar, haha. jag fryser.
när jag kommer hem från skolan ska jag försöka skriva lite kladd till min SO uppsats, men det är så jävla svårt för jag fattar typ inte vad jag ska göra, men ändå måste jag börja någon gång, annars kommer jag att sitta där dagen innan den ska in och inte fatta ett skit.
jaja.. hoppas att det är massa lärare sjuka idag så att vi får hål på många lektioner och inte behöver ha mentorspass med grupperna, det är så jääääävla tråkigt.

jag ska sluta klaga nu. haha.

/lisa


Kommentarer
Postat av: julia

bilden blev fan fin! :)

2009-10-12 @ 21:04:59
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0