torsdag

har precis skrivit klart min svenskuppsats.. den blev fyra sidor :o haha, jag kan inte avsluta när jag skriver berättelser. haha.
jaja. imorse när jag bloggade tänkte jag att det var onsdag, så när jag kommer till skolan och sandra säger att vi har matte första lektionen och inte mentorsgrupper blir jag jättaglad! haha.
jag har faktiskt varit på rätt bra humör hela dagen.. haha.
tills idrotten. axel kan ta sig nån stans.. haha. han är dum. han klagade vad jag än gjorde. ursäkta att jag inte är världsbäst på volleyboll? haha.
jag blev mobbad på syslöjden också för att jag tycker om fiskbullar :( haha.

imorgon ska sandra kanske sova här, :) bäst. <3

jaja, nu ska jag gå och duscha, sen ska jag sova tidigt ikväll, jättetidigt. jag är trött.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0