we are the world

det är lördag och daniella har precis åkt hem.
frida åkte hem vid typ elva igår, vi kollade i skolkatalogen, pratade, kollade på idol, var ute och så kollade vi på nån dålig film. mitt höstlov kunde inte ha börjat bättre! 

nu sitter jag med ofixat hår och pyamasbyxor fortfarande, men snart ska jag köra en borste genom håret, ta på mig ett par mjukisbyxor och mina uggs, sen tar jag med mig zeera på en kort promenad,
fast nu kom frida och sa att hon var jättehungrig, så vi kanske ska börja göra mat snart... jag vet inte. jag går nog ut med hunden först i alla fall. så skulle jag gå och handla majs också. 
jaja, vi hörs nån gång. 

/lisa




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0