lördag morgon

usch, jag kan aldrig sova länge på morgonen.... jaja.
idag åker jag och frida till eskilstuna och tar hand om en, förhoppningsvis glad, melina :)
vi sover där och sen imorrn går vi ner till centrum och handlar lite kläder, ååååååh, jag behöver det verkligen!
sen kommer vi väl hem på söndagen och så är jag hemma på söndagen och sen på måndag åker jag till sandra och sover där till tisdagen, vi är ju lediga måndag och tisdag, fan vad skönt!
usch, det är jättekallt här inne, jag tror jag fryser ihjäl snart, haha.

jaja, nu ska jag slänga i mig lite frukost innan jag svälter ihjäl också, haha.
senare kanske det kommer en lite rolig video från igår när jag var hos sandra, hahaha. om frida kan hjälpa mig och visa hur man gör :)


/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0