måndag

SANDRA HAR LANDAT!
tror jag...? haha, har för mig att hon sa att hennes plan skulle landa halv sju, och klockan är ju 19:10.
åååh, HON MÅSTE KOMMA TILL SKOLAN IMORRN! måstemåstemåste!
jag har kommit på att det var länge sen vi var ifrån varandra i en vecka.. eller asså.. kanske på sommarlovet, men inte annars. och i slutet av sommaren träffades vi rätt mycket ju... hmm.. jaja, jag saknar hennes konstiga skratt och att kolla på barnfilmer.. mums på att hon är hemma!

jaja, skolan var rätt bra i alla fall.
julia: kan jag, kan jag få smaka, kan jag få äta lite?
hahahhahahaha, det var kul.
okej, ingen fattar men ändå... haha.
shit, jag måste läsa igenom NO grejen också, prov imorrn... fast jag tror att jag kan det mesta faktiskt!
vi hade nån oförberädd matte-diagnos idag också.. och herregud säger jag bara.. jag vill inte ha tillbaka den. det var 30 frågor och jag svarade typ på kanske 17... har säkert fel på dom flesta också. haha. usch.
nej, nu måste jag gå och plugga NO... mummmmmms.

/lisa

Kommentarer
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

ny design!

kommentera vad du tycker? :)

2009-09-21 @ 20:02:47
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0