prata i sömnen...

hahahahhahaha. jag låg och läste innan middagen, och så råkade jag somna till typ.
sen ommer frida in i mitt rum och jag ba:

-det var någon som var arg...
frida: vem var arg?
jag: det var någon som var arg...
frida: ja, men vem var det som var arg?
jag: det var något som var blött...
frida: va, lisa vad snackar du om? var var blött?
jag: men jag sa inte till dig!
frida: det är bara jag här, vem sa du till då?
jag: den som lyssnade!
frida: hur länge har du sovit egentligen?
jag kollar på klockan och ser att den är tjugo i sju!
jag ba gapar och ställer mig upp, sen sätter jag mig på mattan och ba:
ååh, dom vet väl att jag inte ska upp tjugo i sju?!
haha, jag trodde alltså att det var morgon och att jag hade försovit mig..
frida: haha, lisa, det är kväll!

hahaha. jaja, nu ska jag packa idrottskläder till imorrn och sen ska jag kolla på idol. och andra avenyn, :)

/lisa

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHA du är så rolig!

2009-09-24 @ 20:48:33
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0