jag kommer inte på något.

åååh, jag har världens träningsvärk efter skoljoggen igår :o fast det verkar bara vara jag som har det, ingen annan? hahahhahaha, jag är värsta otränad.

och gud vad jag är trött, jag skulle nog kunna gå och lägga mig nu..
men jag ska se idol klockan åtta, sen ska jag nog sova :)
och jag ska fixa allting till imorgon nu på kvällen så jag kan gå upp halv sju.
imorrn sover jag hos sandra också, hon åker ju till cypern på måndag... (och jag vet, jag tjatar om det heeeeela tiden.. men det kommer bli så tomt. :( )
sen på lördag hoppas jag att josse och elin kommer hit :) ååååh, jag saknar dom <3

jag har förresten kommit på att min syslöjdslärare är dum i huvet.

sandra: karin kan du hjälpa mig, det funkar inte.
karin: aa, vad är det du inte förstår?
sandra: jag förstår vad jag ska göra men symaskinen är konstig..

karin: okej...
sen går hon iväg och hjälper någon annan.
och sandra sa typ för sig själv ba:

fan, det funkar ju inte.
karin: SANDRA, VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR?!
sandra: jag förstår vad jag ska göra men symaskinen är konstig sa jag ju.
karin: aa, men då vill jag inte ha något jävla VM i gnäll!

åååååh, cp.

sen typ var hon jättetjurig på mig också för att jag råkade ha ner mina tygbitar? haha, herregud.
haha. jaja..
imorgon skriver jag nog ingenting för jag hinner antagligen inte på morgonen, och sen åker jag ju till sandra.
vi får se om jag skriver på lördag, eftersom josse och elin kanske kommer.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0