lördag

har precis städat klart hela undervåningen med hjälp av hannah.
innan det var vi ute och gick med melina och nu sitter jag här. :)
jag är jättesugen på inga-lill-kakor! :o
för er som inte vet är inga-lill en gammal tant som bor här i laxne och hon var dagmamma förut, och då bakade hon alltid typ chokladrutor eller vad man ska säga med strössel på, dom var jättegoda! ååååååååh..
jaja, imorrn kommer josse och elin hem också tror jag, och jag saknar dom som in i norden! jag hoppas att vi kan träffas snart!

kvällen tillbringas nog i soffan framför tv:n med familjen och en godisskål :)
fast det är nog bara jag, hannah och rasmus som kommer äta, kanske pappa också. för mamma och frida är sjuka. frida och pappa var på sjukhuset nyss och frida har halsfluss :o jag tänker inte bli smittad!

här kommer lite bilder jag tog igår:



tröjan som jag fick av yoel och elina :)








/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0