du kan vinna allt

har vart hemma hela dagen, hade ont i huvet när jag vaknade.
men det har gått över så imorgon äre skola som gäller!
att jag var hemma idag gjorde så att våran religionsredovisning gick bort... ooops... hade helt glömt den.
blir på torsdag istället tror jag.

har inte gjort mycket alls idag, datorn, tv, datorn, tv... ungefär så. och jag känner mig lagom tjock efter att ha ätit en hel skål med chokladbollssmet... så vet ni vad jag tänker göra nu? jag tänker gå ner och springa på springbandet! det var typ huuuuur länge sen som helst. men jag tror jag ska börja igen, försöka i alla fall. för tydligen hade min rygg blivit bättre av det. den är inte sne längre! och skolsystern sa att jag skulle försöka fortsätta, så jag ska nog faktiskt göra det.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0