fredagsmys

det är inte lite skönt med fredag, åååh, jag behöver helg!
ska till skolsyster halv två idag och kolla ryggen... så onödigt. och varför mamma måste med förstår jag inte heller. jaja, efter skolan idag åker jag och victor hem tilll mig och sen sover han här, eller i alla fall tror jag att han gör det? haha. jag hänger inte riktigt med!
sen på lördagen skjutsar mamma oss till gnesta och vi hämtar upp sandra samtidigt, då åker jag och sandra tåget till södertälje och försöker hitta lite kläder. sen sover jag hos sandra.
nej nu måste jag till bussen,

/lisa


Kommentarer
Postat av: SannaNilsson.

Kommentera,Följ och Läs min blogg !

Kram :)

2010-04-17 @ 22:55:09
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0