here we go





åkte hem till sandra efter skolan och vi skulle plugga hemkunskap eftersom vi har prov på onsdag.
just hemkunskap blev det inte speciellt mycket av... glömde papprena i skolan, duktigt lisa!
men vi skrev faktiskt rent våra intervjuer i svenskan, så lite fick vi gjort i alla fall! efter det gick vi ut på en riktig långpromenad. skulle ha åkt tjugo i sju bussen hem, men jag fick inte för carina, haha.
carina: nej men du har ju inte hunnit äta något!
jag: men det är lugnt, jag äter när jag kommer hem.
carina: nej men jag kör hem dig sen så att du äter innan du åker.
jag: men jag kan....
carina: nej, nu stannar du här och äter!
så... carina skjutsade hem mig vid åtta ungefär, haha.

nu tänker jag snart sova. är så jääääkla trött.
godnatt!

/lisa


Kommentarer
Postat av: F R I D A

svar: haha tack :) <3

vi måste vara snart?

2010-04-14 @ 18:27:38
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0