I'm not ready to back down

söndagsångest vare ja.. skulle vara riktigt skönt med lov, eller i alla fall en ledig dag.
sandra och jag har svenska redovisning på tisdag egentligen, men tror att vi kommer behöva flytta fram den. vi kommer aldrig hinna bli riktigt färdiga annars. ååååååh, jag orkar inte plugga.
men jag ska försöka fortsätta med våran powerpoint snart så att det finns något påbörjat i alla fall.
ska försöka få sandra att ringa den sista tanten vi ska intervjua ikväll. och ja, hon är tant. hon är typ... 88 eller nåt.
sen följer sandra med mig hem imorgon efter skolan så ska vi jobba mer med den där äckliga redovisningen.


är egentligen på så äckligt dåligt humör idag, men tjejen på bilden får mig på bättre humör bara genom några sms, jag älskar dig ♥

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0