lista snodd från pruttjosse

Hur bor du: hus
Brukar du komma i tid: jodå
Hur lång är du: 162 (jag får inte säga 161,9 för pontus...)
Kan du laga mat: beror på vad,
Vad jobbar du med/pluggar du: skolaaan.
Vad har du på dig just nu: pyjamasbyxor och en tröja.
Har du någon fobi: nästan alla vilda djur...
Hade du en bra kväll igår: njanej...
Vilket är ditt senaste inköp: hmm... två par byxor från hedlandet. men mamam betalade, thanks :D
Din favoritdryck på morgonen: juice eller oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma och pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: hm... minns inte.  
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: varm oboy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: olika men josses lät verkligen inte fel: sockerdricka med mycket kolsyra!
När gjorde du senast något riktigt dumt: torsdags i think
Saknar du någon just nu: jaaaaaaaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: göra något som stör mig, typ knacka irriterande i ett bord eller nåt, och sen inte sluta när jag ber om det.  
Någon jag stör mig på: gaaanska många.
Intressen: jag är nog rätt tråkig, för jag har inget direkt intresse... vilket stör mig.
senaste person du kramade: melina
Senaste person du ringde: victor
Senaste person som ringde dig: sandra
Vad drack du senast: oboy
Vill du ha barn: någon gång lååångt fram.
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaaa!
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: sockerdricka, haha. tack då josse -.-
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: NOOOOOLL
Använder du hudkräm: väldigt sällan.
Attraheras du av män med skägg: nää.
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop!
Brukar du baka: ibland.
Röstade du i det senaste valet: såklart... or not.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jodå
Vilken låt lyssnade du senast på: hmm.... always love tror jag
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: ärtor
Har du pengar på mobilen: inte just nu, men comviq kompis räddar mitt liv <333
Vilken svordom använder du mest?: fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: ingen
Var köper du dina matvaror ifrån? haha, mamma och pappa handlar.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? olika
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? säger som jose: beror väl på hur mycket jag vann,
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? kanske, minns inte.
När var senast någon stötte på dig? haha, innan jag och victor blev tillsammans antar jag
Vad åt du till middag senast? kött och potatis
Kan du vissla? ja.
Tittade du på tecknat när du var liten? ja, hela tiden. haha
Äger du några popband t-shirts? niet
När flög du senast? 18 januari 2009
Pratar du några andra språk? lite engelska, ännu mindre tyska.
Har du gråtit offentligt? jaa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? någon liten tatuering kanske, men jag skulle inte vilja göra det just nu, kanske senare.
Vad har du med dig in på bion? godis och någon dricka
Vad har du för väder? soooool!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? högstadiet you know...
När sov du senast på golvet? inatt... eller... min säng har inga ben, haha.
Vilken är din favorit drink? ingen
Gillar du din boendesituation? jadå, skulle vilja bo i gneeeeeesta bara
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? mååånga
Är dina dagar fullbokade och stressiga? njaa... nej.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nepp.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? kanske..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? haha, att jag hatar mig själv. uppmuntrande va?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aldrig
Tycker du om att krama folk? vissa :)
Äger du en digitalkamera? yeees
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen tror jag?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? ibland... haha
Tre saker du alltid har med dig? mobil, mobil och mobil.

Kommentarer
Postat av: sofia

När flög du senast? 18 januari 2009

assa haha :o 2010 kanske ? :D

jag läste faktist allt stolt som fan :D

hoppas du har de bra!<3

2010-04-04 @ 22:51:42
URL: http://asbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0