fly away

har precis städat undan lite med mamma, har knappt gjort mig iordning eller någonting. jag orkar inte. jag sitter i ett linne och mjukisbyxor, håret har jag bara satt upp i en toffs och jag har inte ens orkat borsta tänderna än. känner mig så fräsch! kläderna får nog vara kvar och håret... ja, kanske plattar det lite men sen blir det toffs igen. tandborstningen däremot ska bli av så fort jag orkar lyfta asset från datorstolen... haha.
sitter och väntar på att victor ska komma, vilket blir om ungefär två timmar.
så innan det ska jag dammsuga mitt rum också... försöka...

några bilder från nykvarn får ni på köpet också.











/lisa

Kommentarer
Postat av: julia

haha, vad rolig du är fisalisa!

äääälskar din blogg med!

är berondee av den fan :d

2010-04-07 @ 20:30:41
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0