13. den här veckan

måndag den 27:e
åsa kom på söndagen så hon var här. shit vad dåligt minne jag har... vad gjorde vi? jag, frida och åsa gick till andra sidan sjön, efter det har jag faktiskt ingen aning om vad vi gjorde. eller jo, vi drack glögg och åt pepparkakor med mamma, pappa och rasmus när vi kom hem.

tisdag den 28:e
jag borde ha spenderat dagen med victor eftersom vi hade årsdag, men eftersom han umgås med svettiga hockeypojkar i sitt lag någonstans uppe i norrland så fick jag spendera dagen med min familj. vi var riktigt sega hela dagen och vi började väl med att titta på alice i underlandet tror jag? eller var det i måndags? shit, minne som en guldfisk. det var nog i måndags. jaja, vi spelade i alla fall plump, jag, pappa, frida och åsa. jag hade ett väldigt prickigt protokoll om man säger så, hehe.. resten av dagen gjorde jag verkligen ingenting. jag gick runt och väntade på att klockan skulle bli läggdags typ. hela min familj tyckte att dagen gick sjukt sakta igår.

onsdag den 29:e

började dagen med frukost framför datorn. oboy och mackor med leverpastej och saltgurka, tummen upp! här sitter jag fortfarande, umgås lite med calle kristiansson, magnus uggla, lady gaga och några andra av mina fina vänner. senare idag kommer hannah och melina så då får jag väl någonting att göra idag i alla fall, yeeeeey.

torsdag den 30:e

om det blir så att victors lag åker hem idag istället för imorgon så hoppas jag på att victor vill umgås lite med mig, isåfall tillbringas dagen i gnesta med honom, annars blir det väl ännu en seg dag hemma framför datorn.

fredag den 31:a
nyår firas hemma hos familjen ekman. tror inte det blir något speciellt eftersom dom antagligen kommer hem natten till fredagen, men det gör mig verkligen ingenting. nyår är överskattat.

lördag den 1:a

sover väl bort halva dagen med victor och sen sover jag antagligen där på natten igen.

söndag den 2:a
samma som lördagen i think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0