dan före dopparedan

idag är det bara en dag kvar till julafton och det känns helt sjukt!
idag blir det väl mest att förbereda inför imorgon skulle jag tro. pappa har redan satt igång med att baka doppebröd och senare idag ska vi pynta det sista med tomtar, glitter och julgran. yoel kommer hit idag också, och då är precis alla som ska vara hemma här, och jag älskar det! tidigare år har det varit så att yoel och pontus brukar åka iväg till sina flickvänner efter kalle anka på julafton, men i år stannar alla mina syskon till den 25. det är precis som det ska vara. precis som när vi var små, nu är allting helt perfekt!




till något helt annat; jag tänkte fortsätta med punkterna igår, och upptäckte att nästa punkt var "det här hade jag på mig idag", så jag tänkte att jag skulle vänta med att skriva den punkten tills kanske dagen efter julafton och visa vad jag har på mig på julafton istället. det blir inget speciellt i år men det måste väl ändå vara roligare att se det än att se mina mjukiskläder som jag kommer gå runt i idag? ja, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0