13:17

har precis städat undervåningen med mamma, och nu sitter jag och äter kanelbullar. finns det nåt godare? svar nej. inte just nu i alla fall. ett glas saft skulle inte sitta fel men det ska jag hämta snart så mitt liv är heeeeeelt okej. förutom att jag har en liten gnagande känsla av att jag booorde göra klart filmrecensionen snart... det känns inte riktigt bra...

bara för att min kära pappa är på ett sånt strålande humör får han och jag stå för bilden,
han kanske tittar in i min blogg, läser mitt inlägg och ser bilden och kanske ler en liiiten, liiiiten smula.
bara för dig pappa.



snälla kan du inte göra hemmagjorda hamburgare till middag? då är du den bästa pappa jag har!

/lisa


Kommentarer
Postat av: PAPPSEN

Det blir hemkörda hamburgare!! :-)

2010-02-28 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0