19:40

det är fredag och jag är inte inte inte glad. jag har gått runt med en ond axel och ett ont huvud hela dagen, min mobil fungerar inte (!!!!!!!!) och jag har stått och sålt bröd tills mina ben inte orkade bära mig längre... nästan. min klass borde älska mig, sandra, lollo och julia. vi sålde bröd i tre och en halv timma! när jag kom hem var klockan inte mindre än tio över sju! usch, jag tog sista jävla bussen hem. på en fredag, det är inte kul.
okej, till mitt största problem: MIN MOBILTELEFON ÄR DÖDENS DÖD!
den stänger av sig hela tiden, den funkar i ungefär tre minuter och sen... stendöd.
som tur är har jag varit otroligt duktig på att spara pengar och har 2700 kronor på mitt kort, så jag ska köpa en mobil så snart som möjligt!

den här hade jag tänkt mig:





nu ska jag försöka tvinga pappa till att åka med mig till södertälje eller nåt imorrn så kan jag köpa en mobil!
ni lär få veta om jag lyckas eller inte...

R.I.P S500i

/lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

min mobil ju :D

2010-02-14 @ 11:32:48
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0